Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Тестер ALFA ALLDCST-CO2 дозволяє легко діагностувати та швидко виявляти пошкодження прокладки головки блоку циліндрів. У разі пошкодження прокладки головки блоку циліндрів або ГБЦ, частина вихлопних газів, у тому числі СО2 йде у систему охолодження.
Принцип роботи приладу ґрунтується на вимірюванні вмісту СО2 у системі охолодження. Реакційна рідина у випробувальній камері реагуватиме з газами із системи охолодження і т. д. підвищений вміст CO2 змінить колір. Двокамерна конструкція приладу (з фільтром між камерами) допускає поділ залишки у першому відділенні (наприклад, краплі холодоагенту), які можуть негативно вплинути на результат тесту.
- Пристрій для вимірювання герметичності прокладання головки блоку циліндрів. (має дві камери C і D, розділені фільтром, та універсальне з'єднання до кришки радіатора F)
- Ручний насос для відкачування газу із системи охолодження А та В,
- Місткість з реакційною рідиною
- Порожній контейнер для використаної рідини (реакційна рідина, якщо вона не змінила колір, може бути використана кілька разів, за умови, що вона не просочилася в
- охолоджуюча рідина до нього)
- З'єднання закінчується швидкороз'ємним з'єднанням (E), що забезпечує щільне з'єднання і, отже, більш точний вимір,
Комплект із трьох перехідників:
- R123: Mercedes-Benz, GM (Buick) та Jeep
- R134: Peugeot, Subaru, Chrysler, Acura, GM (Nova, Spectrum, Sprint), Mitsubishi, Nissan, Mazda, Toyota, Infiniti, Geo, Suzuki, Isuzu, Ford.
- R125: Honda, Toyota, Suzuki, Mitsubishi, Chrysler та Acura.
- Весь комплект у зручній валізці.
Принц роботи:
- Заповніть верхню камеру реакційної рідини до рівня, зазначеного на камері.
- Зніміть кришку заливної горловини охолоджувальної рідини та запустіть двигун.
- У разі появи пари охолоджувальної рідини встановіть прилад на місце кришки заливної горловини охолоджуючої рідини. Перевірте герметичність з'єднання (мал. 2).
- Як тільки пари охолоджуючої рідини з'являться в нижній камері, злегка всмоктати пару у верхню камеру за допомогою віджимання (А).
- Зміна кольору реакційної рідини на жовтий з появою бульбашок газу вказує на пошкодження прокладки головки блоку циліндрів або пошкодження голови.
- Після завершення випробувань вимкніть двигун та обережно розберіть прилад. Зніміть верхню камеру та закачайте свіжий повітря в камеру. Коли рідина змішується з повітрям, вона повертається до свого колишнього кольору.
- Використану рідину можна використовувати повторно. використовується, якщо він повернувся до свого початкового кольору.
ОБЕРЕЖНО!
- Під час перевірки температура радіатора дуже висока, будьте особливо уважні!
- Реакційна рідина може спричинити подразнення шкіри та очей. У разі потрапляння рідини на шкіру або очі промити великою кількістю води.
- Використовувати захисні окуляри.
- У автомобілях без розширювального бачка вимір проводиться безпосередньо через кришку радіатора. У такому разі
- Перед перевіркою рекомендується налити близько 1/10 об'єму рідини, що охолоджує. Рідину слід долити після завершення огляду.
- У таких випадках рекомендується використовувати перехідники, що входять до комплекту.
|
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Вид прокладки | Прокладка циліндра |
Виробник | Alfa |
Стан | Новий |