Продавець Інтернет-магазин "inGarden" розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1399 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення та обміну Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства. Терміни повернення Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів провадиться за рахунок покупця. Надсилати посилку через нову пошту на Київ №191 вул. клінічна 21/19 Одержувач Сперкач Денис 0934466677 Покупцеві необхідно написати заяву на повернення товару, в якому мають бути зазначені причини. Доставку щодо повернення товару оплачує клієнт. Важливо! Відправляти без накладеного платежу повернення здійснюється шляхом повернення повної вартості товару на картку клієнта згідно з чеком. Повернення здійснюється протягом 5 робочих днів. Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або поміняти його на інший, якщо: + товар не був у використанні та не має слідів використання покупцем, сколів, плям тощо; + товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; + збережені всі ярлики та заводська упаковка; + товар зберігає свій вигляд та споживчі властивості. Гарантійний термін товару починається з дня продажу. Претензії споживачів, передбачені чинним законодавством про захист прав споживачів, можуть бути подані протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли внаслідок порушення правил експлуатації, транспортування, зберігання, дії третьої сторони, а також впливу стихійних явищ. Гарантія не поширюється на вироби з пошкодженнями: внаслідок значних порушень технічних вимог, що обумовлені в інструкції з експлуатації (у тому числі внаслідок пошкодження серійного номера на товарі); якщо ремонт виробу було зроблено особою, не уповноваженою виробником чи магазином; внаслідок неправильного підключення, а також нестабільності електромережі, що перевищують встановлені українським стандартом норми; через значний негативний вплив навколишнього середовища (природних явищ). Увага! Гарантія не розповсюджується на аксесуари. Несправний виріб у гарантійний період ремонтується безкоштовно або замінюється на новий. Право на вирішення питання про необхідність заміни виробу чи ремонту залишається за сервісним центром. При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін зростає на період перебування товару в ремонті.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner