Щоб двигун SADKO працював довго, треба слідувати базовим простим рекомендаціям. Вони поділяються на 4 групи:
- рекомендації по заміні масла.
- рекомендації по перевірці та заміну повітряного фільтра.
- рекомендації по зберіганню двигуна в міжсезоння.
- рекомендації щодо підготовки і запуску у новому сезоні.
Рекомендації по заміні масла для мотоблока.
Першу заміну мастила ви проводите під час обкатки двигуна. Для цього заливається масло в масляний бак перед запуском. УВАГА! Без цього двигун не запуститься, тому що техніка оснащується автоматичним датчиком, який не дасть запуститися двигуну і у вас може створиться враження, що двигун для мотоблока несправний. Але це не так. З ним все в порядку, тільки рівень масла нижче, ніж дозволяє автоматика для запуску. Далі необхідно спалити обсяг палива, рівний повного баку на вашому мотоблоки, і в цей час не газувати до максимуму. Нехай циліндри і поршні притруться. Від правильної обкатки буде залежати тривалість служби вашої техніки.
Наступну зміну масла треба проводити після 50-100 годин роботи (ще раз уточніть в інструкції до обраної вами техніці). В середньому 1 раз за сезон, якщо використовуєте двигун для культиватора САДКО, і половина сезону, якщо використовуєте двигун для мотоблока САДКО.
Чому саме 50-100 годин роботи?
Стандартний режим роботи для культиватора — розпушування грунту. Це тільки одна функція, яка використовується на невеликих полях. Але мотоблоки набагато більш функціональні, плюс у них є додаткове навісне обладнання, яке дозволяє проводити різні типи робіт на одному і тому ж полі. За 25 годин ви встигнете пройти ділянку кілька разів. Спочатку разрыхлив навесні, а потім підготувавши землю до зимового "пару", подрібнивши залишки рослин "мульчу" і залишивши на полі. Посеред сезону ви зможете провести підгортання, викопування картоплі і навіть влаштувати полив своєї ділянки через мобільний помпу, яка кріпиться на мотоблок.
Якщо говорити про сільськогосподарської техніки в цілому, то найбільше навантаження відчуває газонокосарка, і якщо ви плануєте купувати двигун для газонокосарки, орієнтуйтеся на показник у 200 годин за сезон. Що означає заміну масла від 1 до 2 разів на сезон.
Рекомендації по перевірці та заміну повітряного фільтра.
Повітряний фільтр двигуна грає дуже важливу роль в його ефективності і працездатності. Це тому, що повітря з навколишнього середовища подається в камеру згоряння, де змішується з паливом і згоряє. Всі зайві частинки, які потраплять в циліндр і там будуть згоряти, тільки відкладаються на стінках у вигляді нагару, сажі. А якщо пил ще і з частками абразивного матеріалу, то легко може "з'їсти" метал поршня, циліндра і торцевого кільця. Падає компресія, двигун не тягне, робота стоїть. А після таких неприємностей, заміна всіх деталей обійдеться в серйозну суму.
Саме з цієї причини ваш повітряний фільтр повинен виглядати чистим перед кожним пуском. А якщо він починає забиватися, то треба проводити регулярні очищення (згідно інструкції до вашої моделі двигуна).
Повітряний фільтр буває наступних типів:
- паперовий — очищається простим постукуванням про тверду поверхню, продуванням.
- поролоновий — очищається у воді за допомогою мила, після цього сушиться.
- сітчастий — продувається пилососом.
Двигуни САДКО комплектуються повітряними фільтрами (крім зимового варіанту самої популярної моделі SADKO WGE-200). Деякі моделі, як SADKO GE-200, поставляється в різній комплектації: фільтр в масляній ванні і фільтр звичайний подвійного очищення.
Фільтр в масляній ванні ― принцип в тому, що повітря проходить шар масла, потім масляний поролон і тільки після цього потрапляє в камеру згорання. Тобто, повітря з частинками пилу і різного роду забруднювачами всмоктується всередину і повинен пройти через масляний шар, потім піднімається вгору і торкається сітки або поролонової губки з дуже дрібними отворами. Сам повітря пройде, а от забруднювачі осядуть або в маслі, або залишаться на губці. Ви отримуєте подвійну фільтрацію. Таким фільтром також оснащені всі дизельні двигуни САДКО c виходом вала під шліци:
Рис 1. Вал шліцьовий".
двигун дизельний Sadko DE-300M шліц (6,0 л. с.)
двигун дизельний Sadko DE-300ME (електростартер) шліц (6,0 л. с.),
двигун дизельний Sadko DE-410ME (електростартер) шліц (9,0 л. с.)
Тепер перейдемо безпосередньо до фільтрам. Першим буде ― маслянная ванна.
Рис 2. Маслянная ванна.
Інші дизельні моделі спочатку оснащені повітряним фільтром подвійного очищення. Цей фільтр називається тонкої і грубої очистки повітря. Повітря проходить через 1 поролоновий фільтр, і 1 паперовий. Тому всі ті частинки, які пройдуть через першу захист, вже точно осядуть на другий.
Рис 3. Фільтр грубої і тонкої очистки.
І не забувайте — регулярний огляд фільтра продовжує життя двигуна на багато років. Зараз купити двигун для мотоблока можна в нашому магазині. Якщо у вас залишилися питання, то зв'яжіться з нами або залишіть свій номер телефону, а ми вже зателефонуємо вам у зручний вам час.
Рекомендації по зберіганню двигуна в міжсезоння.
Для того, щоб підготувати свою техніку і, зокрема, двигун для мотоблока до зими, зробіть такі дії:
- очистіть техніку, редуктор, вал і колеса від землі, налиплого бруду, дрібних бур'янів. Використовувати спеціальні миючі засоби не рекомендується, досить мити простою водою. Під час того, як будете мити двигун, стежте за тим, щоб вода не потрапила всередину повітряного фільтра або двигуна. Не можна мити гарячий двигун, а необхідно почекати мінімум півгодини після закінчення робіт.
- перевірте масло, і якщо воно сильно забруднене, з осадом на дні, темне, то замініть його на новий.
- замініть масло в фільтрі, якщо це масляна ванна, і очистіть сітчастий або поролоновий повітряний фільтр. Поролоновий достатньо промити в мильній воді, а сітчастий можна продути пилососом.
- злити залишки бензину з паливного бака.
Увага! Якщо цього не зробити, то перед початком робіт на наступний сезон ваше паливо все одно доведеться злити. Воно окислюється з часом, і до наступного сезону ви можете отримати не тільки непрацююче паливо, а ще й відкладення всередині паливної системи, плюс серйозні проблеми з карбюратором. Гарантія на ремонт двигуна в такому випадку недійсна. Далі виконуйте наступні кілька кроків:
- викрутити свічку запалювання.
- налити столову ложку чистого моторного масла в циліндр.
- прокрутити колінвал на півоберта, щоб відбулася мастило і розтеклася по всьому циліндру.
- вставити свічку. Вкрутити до максимуму, щоб не було доступу повітря в камеру згоряння.
- потягнути за ручку стартера, до тих пір поки не співпадуть насічки на барабані стартера, і отвір на кожусі. В такому положення клапани будуть закриті, волога не потрапить у вже змащений циліндр.
- у тому випадку, якщо у вас двигун для мотоблока з електростартером, то ви знімаєте акумулятор і зберігайте його окремо. Потім доведеться поміряти напругу, і зарядити в разі необхідності.
- залишити мотоблок в сухому та чистому приміщенні до наступного сезону, або до першого зимового ранку, коли доведеться очищати садові доріжки, паркування від першого глибокого снігу.
На сьогодні двигун для мотоблока купити можна з доставкою по всій Україні. Наші менеджери дадуть відповідь не тільки на ваше замовлення, а ще і на всі питання в процесі його експлуатації і роботи, а в разі необхідності сервісні центри виконають ремонт і заміну. Бажаємо вам великих зібраних врожаїв, не витрачаючи стільки фізичних сил, як раніше. Перекладіть ці польові і садові завдання на двигун для мотоблока.
Рекомендації по підготовці запуску та запуск в новому сезоні.
Настала весна і час для наступного циклу польових робіт. Ви починаєте готуватися до посіву, купуєте розсаду, насіння, добрива і починаєте готувати свою техніку до виїзду з гаража або ангара.
Що необхідно пам'ятати, коли ви приступаєте до підготовчим заходам з садовою технікою? Адже двигуни на такій техніці мають свої особливості і зараз ми про них розповімо.
Як правильно провести запуск після міжсезоння.
1. Використовуйте свіже паливо. Не застосовуйте те паливо, яке залишилося у вас з осені без зайвої необхідності. За цей час воно могло окислитися і створити осад.
2. Перевірити свічку запалювання, надійно вона стоїть на своєму місці, чи немає доступу повітря.
3. Встановити акумулятор, якщо це двигун з електростартером, попередньо перевіривши заряд акумулятора.
4. Потім повертаєте паливний кран в положення «Відкрито».
5. Важіль повітряної заслінки ставите в положення «Закрито», поки двигун не прогріється.
6. Важіль регулювання обертів зміщуєте на 1/3 вперед, в напрямку «Відкрито».
7. Вмикач запалювання встановлюється в положення «ВКЛ», щоб дозволити двигуну запуститися.
8. Тягнете ручку стартера до першого опору, а після цього робите більш швидкий рух. Перше опір — це точка компресії, коли поршні закривають циліндри.
Якщо у вас двигун почне диміти після запуску, то не дивуйтеся. Це ― залишки масла, яке зберігало деталі і внутрішню сторону циліндрів, поршнів в період міжсезоння. Тепер це масло згорає і замінюється на паливну суміш.
Завдяки ось цим рекомендаціям двигун для мотоблока гарантовано запуститься і буде виконувати свої польові функції в новому сезоні.
Бажаємо вам великих врожаїв і задоволення від роботи.